Ben olmadım henüz eşim 2 biontech oldu ilkinde kol altı yumruk gibi şişti doktora gösterdik normal lenf bezleri şişme yapıyor aşı sonrası dedi, 2. Aşısını oldu gözlerinden alevler çıkacaktı çakmak çakmak oldu 39 derece ateşle 2 gun yattı 3. Gun de sanki hiç önceki gün yatak döşek yatan o değilmiş gibiydi, biz kadınlara zor aşı olup kolumu kaldıramayacağım kızıma kim bakacak hala kucak istiyor 3 yaşına girecek aşı olmadan akşama kadar pilim bitmiş oluyor bi de olsam nasıl ilgileneceğim diye düşünüyorum