Günaydın güzel anneler bebeğim 7 aylık tadimlarimizi yaptık bitti sayılır bnde ufaktan onun için tarifler yapıyorum ama hiç birini yemek istemiyor ama sofraya oturuyorum sofradakilere saldırıyor onları yemek istiyor onun için yaptığım özel şeyleri yemiyor da bizim yediklerimizden yemek istiyor sizin bebisler ne durumda acaba yoksa benim kızım mi boyle😅😅😅