gulsah-erman77 Kızlar hipp 2 kullanıyoruz ama içmek istemiyor özellikle geceleri 6 ay 18 günlük tavsiye ettiğiniz bir marka var mı ?
AtaVeAnnesii gulsah-erman77 Sma ya da aptamil olabilir oglum da hipp basladik ama kusturdu aptamille devam ettik sonra biz.
gulsah-erman77 AtaVeAnnesii sma kullandık onu sevmedi aptamil ilk doğduğunda almıştık gaz sıkıntısı oldu
DOLANDIRICI gulsah-erman77 hippp asiri kabiz yapti bizi bebelaca gectik sma falanda dendik hepsi ayni yapti
DOLANDIRICI gulsah-erman77 benmkide pek sevmedi ama hemde asiri kabiz yapti domtor onermisti bide onu nende bebelac aldm rahatladi ccuk hemde sdverek icio
Hicran4525 gulsah-erman77 anladim siz bilirsiniz ama her mama gaz yapiyorki hepsini denemiş biri olaraktan
gulsah-erman77 Hicran4525 inanın bence denedim sma humana aptamil hipp evolvia denemediğim kalmadı neredeyse