hulyaaa-123 benm kızım dünyanın en sakin bebeği diyebilirim. Böyle olacağını bilsem 10 tane daha doğrurum derim hep. Ama 9 aylıkken sinir krizi geçirmiştim 😅 uyumuyor durmuyor sürekli kucakta. Gündüz uykusu uyumazdı hiç. Gece kırk kere kalkardı bitmiştim. Ama geçiyor dişler gerçekten çok acılı bir süreç. Sadece sabır