3 gün sonra 6 aylık olacağız ama sürekli emmek istiyor zaten neredeyse 4 5 aylıktan beri böyle ama son 1 haftadır nerdeyse sürekli bezleri taşıyor emmekten artık karnı şişiyor 3 saatte bez dolup taşıyor zibini çarşafı hep ıslak uyanıyor, zaten yatarak emziriyorum ama memeyi çekince hemen uyaniyor her uyanista emmeden uyumuyor, gün içindeki uykusunu sallayarak ve emerek karışık uyuyor ama gece sadece emerek, gece emzirmeyimi bıraksam bırakırsam neyle uykuya dalacak, acmi desem sanmiyorum ama ek gıdaya 5 aylıkken başladık gece yatmadan kaşık maması yada yoğurt vermelimiyim acaba acmidir kilosu falan yerinde çok şükür gün içinde geceki kadar emmiyor, gece daha sık bez değiştiriyorum biraz karışık yazmış olabilirim ama tecrübeli anneler ne yapabilirim