Hanımlar oğlum 87 günlük. Gündüz uykuları genelde düzenli gidiyordu ama son 2 3 haftadır falan dikkat ediyorum da uyuduktan sonra 30 dk yada 45 dk sonra birden ağlayarak uyanıyor. Sadece gunduz uykusunda böyle. Her uykuda illa ki bunu yapıyor ve geri uyutmak için nerdeyse yarim saat uğraşıyorum bazen uyuyor bwzen uyumuyor..
Bu 30 dk yada 45 dk nin bi hikmeti var mıdır sanki böyle bisey okumuştum ama aklımdan çıkmış.. neden yani anlayamıyorum karnı tok oluyor atak haftasında falan da değiliz. Ilk zamanlar böyle bisey yoktu günü gününü tutmuyor.
Bilenler varsa yorum bekliyorum lütfen.. çözüm arıyorum ama bulamıyorum. Şuan da 40 dk dır uğraşıyorum uyuyacak gibi oluyor ama bi türlü geri tam uyuyamadı.