Merhaba daha önce de post oluşturmuştum ama sanırım gözükmüyor. Sütüm hep azdı ama pompa belki çoğaltır diye aldım 1 kere denemek için kullandım onda da benden kaynaklı gelmedi bebeğimde o sırada hep mızmızdı meğersem sütüm kesilmiş 😔 o yüzden detaylı yazıyorum ürün tertemizdir ben 800 tl gibi bir fiyata almıştım sizler daha uygun alın diye satmak istiyorum yanında süt saklama poşeti ve göğüs pedleri hediye edeceğim bilginize sunarım 🥰