Cheddar yaa konuyu dagitmadan birşey söyleyip cekilecegim. Bir kaç gün önce dil öğrenme pekiştirme vs tarzı bir post acmistin ben ona yorum yapacaktım araya birşeyler girdi kaldı öyle unuttum, dün geceden beri de arıyorum bulamıyorum açtığın konuyu beni etiketler misin o konuya