Kızlar çok şükür kızımda asla hiçbir sorun yaşamadım maşallah çok usluydu.. Taaa ki 16. Ayına girene kadar 😒 ya en ufak şeye kendini yere atıp çığlık kıyamet ağlıyor, dediğini illa yaptırıyor, yemek yeme konusunda asla sıkıntı yaşamadım resmen 16. Aya girdiğimizden beri böyle bi yemek reddetme sabahtan akşama aç kalma durumları 😓
Ben bir de 15 haftalık gebeyim haliyle peşinden koşturuyor inanılmaz yoruluyorum. Yalnız bu dediğim olaylar evde pek nadir ama herhangi bir yere gittiğimizde Maximum seviyede oluyor 😑 Büyüme atağı falan mı bu acaba ? Kızım uslu diye 2. Bebeği düşündüm aralarını açmayalım diye aaaa baktım kız çoştu 😬 şiddet falan da var ama bunu oyun zannediyor işte. 16 aylık anneler bana bunun geçici bir süreç olduğunu söylemenize ihtiyacım var 😮💨