Demetslt Bibs mi yoksa avent mi almalıyım damaklı olanları kabul etmedi kızım. Memede uyumak istiyor çekince uyanıyor mecbur Alistircam bi fikir verin bana
minikmelegimmmm Demetslt benimki tam kabul etmedi aventi yani midesi bulanıyor gibi bazen kabul ediyor emiyor biraz bazen almıyor napsam bilemedim başka emzik mi denesem
gocebebirbayan minikmelegimmmm kaç aylık sizinki ? Benim kızım da 4 aya kadar verdiğimde midesi bulanıyordu hatta kusmuştu yatağa bir gece emzik verince ağzına. 4. aydan sonra annem besmele çekti verdi tuttu aynı midesini bulandıran emziği 😊
habibe_kzlkaya minikmelegimmmm kaç aylık bebeğin canım. benim kızım 6 aydan sonra ben 6 18 aldım avent kabul etmedi migdesi bulanıyordu çünkü emzik çok büyük oyuzden 0 6 devam ettik 1,5 yaşına kadar gündüz emzik vermedim sadece akşam yatarken veriyordum sonra bıraktı canim
Makaron_88 Demetslt ben bibs de aldım aventte ama ne yaparsam yapayım almadı emzilk kullanmadı umarım sizinki alır
Poyrik21 Demetslt bütün emzikleri aldım aventte aldım benimki hiç birini tutmadı emzige dünya para döktüm bakkaldan beş liraya emzik aldık onla alıştı ağzından birkamiyo
gocebebirbayan Demetslt benim kızım 4 aylıkken Avent ultra air vermiştik onu tutmuştu. 6 aylık olunca da Avent ultra soft aldım. İlk gün tutmadı ağladı büyüyünce emzik , ikinci gün tuttu onu da.
Merwe55 Demetslt canim aventin ayicik modeli var, benim oglum premature hemsireler onerdi tutmasi kolay ve anne memesine yakin die dene istersen, bibs ve ebebekte ioio var onlarla ayni model fakat soyle bi ayrim war avent onlardan daha sert bilgin olsun
gocebebirbayan Merwe55 Avent shoothie yi diyorsunuz. Onun 6-18 ayı var mı? Ben bulamadım mağazada yoktu Avent ultra soft aldım. Hoş bunu da tutuyor ama o daha iyi
minikmelegimmmm gocebebirbayan daha bir aylık canım sence değişir mi bak mesela şimdi verdik tuttu gece verdim tutmadi alışır mi ki değiştirmeyim o halde 😬