Ayazinannesiseyda Merhaba anneler oğlum dört aylık sünnet düşünüyorum İstanbul Avrupa yakasında olsnlar vsr mı onerebileceniz bir yer ve dikişli mi klipsli mi hangisini onerirsiniz
civcivannesiii Ayazinannesiseyda Benim oğlum 2 aylık Esencan Hastanesinde yaptıracağım ama daha 5 gün var yaptırmama dikişi nasıl yapıyorlar bilmiyorum
SweetPaw Ayazinannesiseyda Eski usul dikişli öneririm. Oğlum da bes aylıktı sünnet olduğunda insan biraz tedirgin oluyor ama içiniz rahat olsun çok hızlı iyileşip toparlıyorlar.
Ayazinannesiseyda civcivannesiii çok korkuyorum aslında hiç yaptırmak istemiyorum ama herkes bebekken daha iyi diyor
civcivannesiii Ayazinannesiseyda evet benim ablamda küçükken yaptırdı hemen iyileşti hareket edemedikleri için kolay toparlıyorlar emeklemeye yürümeye başladığında daha zorlaşıyor