Günaydın arkadaşlar 9 aylık kızım var geceleri uyuyan gündüzleri sakin kalan bebek gitti yerine günün 24 saatinde toplasanız 1 saat uyuyan bebek geldi dün acile götürdük en sonunda doktor film istedi çektirdik gazi var dedi müşahade de lavman yaptır dedi yaptırdım fakat yine bir faydası olmadi çünkü gün içerisinde büyük tuvaletini falan yapıyor gazını çıkarıyor inanın uykusuzluktan artık konuşmaya mecalim kalmadı o derece bugün yine götürmeyi düşünüyorum acile fakat hiçbirşey yapmıyorlar çocuk bu deyip gönderiyorlar yada gazi var deyip varmı başına böyle gelen inanın çok bitkin durumdayım üstüne bide okula giden kızım daha var