Ben termosta sıcak su bekletiyorum. Bir başka şişede de kaynamış soğumuş su. Mamayı yapacağım zaman uygun sıcaklıkta ayarlayıp hazırlıyorum. Mamayı da kaşıkla karıştırıyorum çalkalamıyorum. Bebeğime vermeden önce biberonu çevirip tazyikinin gitmesini sağlıyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz ya da benim yaptığım yanlış bir şey var mı?