Kbrasahiinn06 Kesin bilgi yayalım bunu 😂 herkesin ağzında bu cümle vardı bende hep umutlanıyordum ama ilk çocuğum daha kilolu doğmasına rağmen onu hemen doğuran ben bunda ecel terleri döktüm hemde küçücük bebeğe 🙈😂
Cipiti Kbrasahiinn06 hosgelmis minik Allah analı babali büyütsün 😍 her doğum ayrı oluyor demekki ilk doğumum zorunlu sezeryan oldu ama ikinci olursa normal dogum istiyorum bende inşallah iyi bir doktor bulabilirim 🤗
Pare66 Kbrasahiinn06 sizin doğumunuz size kalsın, burada bir sürü anne adayı var, insanlari korkutmayin . Herkesin acı eşiği bir değildir. Insan var aci çeker heryeri inletir, insan var rabbine sığınır duasını okur için de yaşar. Korkutmayin insanlari.
pilavustutavuk Kbrasahiinn06 bu tez bende tuttu ama 😚 İlk doğumum kolaydi ama hem sanci suresi olarak hemde doğum başladıktan sonra 1 saat gibi bir surede doğdu Kizim için hastaneye gittim ve abartmıyorum yarım saat sonra doğdu 😄 sancı doğum hepsi 30 dk 😄
Kbrasahiinn06 Pare66 korkuttugum bir durum göremiyorum? İnsanlar neler neler yazıyor ben gülerek bir post attım bu mu korkutucu oldu. Her yorumumda belirtirim herkesin bünyesinin farklı olduğunu kimseyi dinlememesi gerektiğini zaten ben. Yorum yapmak için yorum yapmayın burayı sırf insanlara ters davranmak için giriyosunuz heralde.
Eymencvk Pare66 kadın korkutacsk birşey söylememiş 👀 en başıdan beri büyükler olsun ayy 2. Daha kolay olur muhabbetini gülerek hoş bir şekilde yazmış yanlış anlama olmasın bence kimse kimseyife üzmesin 🌺
Siyahii Pare66 bunda korkacak ne var burdaki herkes doğum yapmış sonuçta. Hamile olanlarda ikinciye hamiledir yani.
Kbrasahiinn06 pilavustutavuk işte işin şakasını yaptım ben tabiki herkesin farklı olur ben eğlencesine post attım 🤗
tombikdonerkankasiiskender pilavustutavuk yaaa darısı başıma ilk doğumum sancı doğurmam toplam 3 saat sürmüştü oğlum 17 aylık şimdi 34+3 deyiz inş bu dahada kolay olurr ☺️
MerAlpp Kbrasahiinn06 geçmiş olsun öncelikle. Bebisiniz hayırlı olsun. 2.dogum kolay 3.cu ondan da kolay. Kesin bilgi. Yayalim😅😅
Kbrasahiinn06 MerAlpp tabiki kisiden kişiye değişir 😂 ben şakasına ironi yaptım bazıları anlamayıp niye insanları korkutuyosunuz diyo sonra 😏😂
Eminos Kbrasahiinn06 benimde ikinci oglum zor dogdu gercekten kilosu da oncekine gore fazlaydi ikinci cocuk kolay filan dogmadi arkadasimda hamileydi bana soruyor kolay mi oldu diye korkmasin diye evet zor olmuyor dedim napayim
Kbrasahiinn06 Eminos Burda herkesin korkup korkmayacagı kendi düşüncesi çoğu kişi korkuyo bizde neler okuyup korktuk kimseyi linçlemedik 😂
Eymencvk Kbrasahiinn06 ilk sezeeryan oldu ama 4 yıl sonrasında nasip olursa normal yapmak isterim tabi rabbim izin verirde sıkıntı cıkmazsa 🤲🏻🤲🏻🌺😅
habibe_kzlkaya Kbrasahiinn06 kişiden kişeye değişiyor canım bünyeyle alakası bence. Benim ilk sezeryan biraz zor ayağa kalktım ama 2. hemen kalktım yürüdüm çabuk toparladım. Bide ilk çocuk zor derler, ikinci zorluk çekmezsin derler gaz için benim öylede oldu maşallah kızım çok uslu ilkinde nerdeyse her hafta hastanedeydik.
Pare66 Siyahii herkesin doğum yaptığını nereden biliyorsun , sen yapmış olabilirsin rahatlamış olabilirsin anne adaylarını korkutma doğum hikayelerinle,