Eliffffffff gidin gidin. Çok çok kaliteli bir yere gitmezsiniz. Ben Bi ara gittim 10 seansta bacaklarımdaki ağda sonrası kıl kökleri gitti. Artık çıkmıyordu sonradan bıraktım. Koltuk altı ve bacak için 100 TL ödüyordum.
Kuzenim gidiyor şuan. Bikini bölgesi, koltuk altı, bacak 12 seans için 500 TL verdi. 4. Seansta şuan gayet iyi diyor