yasacmalamalo Bence henüz çok küçük. Söylediğinizi göre, açlıktan değil aliskanliktan emiyor, emzik niyetine. İleride olsa problem olur uyku kalitesi için falan derdim ama henüz çok küçük. Oluruna bırakın. Size ihtiyacı var demek ki. Benim oğlum neredeyse bir yaşına girecek, hala gece alışkanlık emmesi var. Kiloyla bir alakasi da yok. Gece beslenmesi hatta süt artışı için gerekli ve çok önemli. Ben sütüm artar diye oğluma pek biraktirmadim açıkçası. Şuan çok küçük günü gününü tutmaz. Bu kadar düşünmeyin lütfen. O yenidoğan kokusunun tadını çıkarın.🌺