Birmuallime benim kızım gündüz en fazla 30 dakika uyuyor, akşam 7 buçuk 8 gibi yatırıyorum, doktor ek gıdaya baslayabilirsin dedi vermek istemiyorum 6 ay dolsun öyle diyorum, acaba doymuyor mu diye soruyorum kendi kendime, gece acıkıyor belki de uyanmasi ondan. Bak görürsün tam düzeldi diye sevinirken diş çıkarmaları başlar benim kızımın tükürükleri hiic durmuyor yakasi hep islak , okula başladığında kim bakacak oğluna,peki