Aselduru88 Kizimin bir ayağı içe dönük ilk ay muayenesinde doktor demişti genetik bacagi içe dönük diye babası da çap cup yürür şimdi benim napmam lazım kızım yürürken bacaklar yamuk yamuk bi ayağa da içe dönük
BirAlparslanAnnesi Aselduru88 ortopedi doktoruna gösterin ayak ölçüsünü alarak ona göre ayakkabı falan yaptırıyorlar siz sıkıntı yapmayın düzelir inşallah
Dmrcnn Aselduru88 bi ayakkabı veriyorlar onunla ne kadar erken tanışırsa o kadar iyi bir de d vitamini cok düzenli kullanmanız gerekiyor
Utkucan Aselduru88 keşke en baştan gitseydiniz ortapediye o aşamada çok kolay düzeliyor ama yine geciktirmeyin gidin
Aselduru88 Utkucan götürdük ilk nöroloji kontrolü vardı doktor kendi farketti zamanla düzelir dedi ortapediye filan gidin demedi babasında yürüdükçe geçer dedi kaldı öyle
aybukemom Aselduru88 ilk ay kontrolünde doktor dediği halde yürümesini mi beklediniz ,belki korse falan halledilirdi ozaman . Geçmiş olsun, ortopediye götürmeniz lazım
Aselduru88 aybukemom yürüdükçe düzelir dedi yoksa neden bekliyim hoşuma mi gider ihmalkar bir anne değilim
Nursma Aselduru88 Kaç aylık bebeğiniz? 18 aylıkken tek ayakta içe basma olduğu için ortopediye götürmüştüm kızımı. Sol ayağında biraz düz tabanlık varmış 2 yaşından sonra birdaha gel dedi şuan 22 aylık Kasım ayında tekrar gideceğiz inşallah o zamana kadar geçmiş olur.
Mervea Aselduru88 ortopedi doktoruna başvurun orda ayak numarasına uygun tabanlık yaptırır kullandıkça zamanla düzelir
aybukemom Aselduru88 tabiki öylr kim ister evladı kötü olsun ama annelerde biraz kabullenmeme var ,kabullenmeme dediğim ilk doktorda ikna olmuşsunuz sanırım kötü bişey derler diye üstüne gitmemişsiniz olayın . bir doktorla bırakmamalıydın