Acemi-mom Merhaba kızlar. Kist ameliyatı oldum ama 24 saat geçti üstünden gaz çıkarmıyorum cikaramadigim içinde su bile dahi içemiyorum 😔 Gaz çıkarmak için tecrübeleriniz yada ise yarayacak bişey var mii lütfenn
mnkbbgm Acemi-mom kuru inciri bol zeytinyağı ve terayagi şekerde kavurma yapın inciri yemeyin şeker gibi somuruo katı kısmını çıkarın katı birşey yiyemiyorsunux diye böyle yapın ben sezeryan oldum 4 gün yemek vermediler bunu yoinca çok rahatladım
mnkbbgm antikoalababy Gaz çıkarmadan kati seyler yasak zaten birde hep çorba tanesix her gün aynı süt başka vermdiler 4 gün isyan edip yemek bile yememistim her dk aynı yemekten
agustos_bocegim antikoalababy banada vermediler 8 saat sonra 4 bisküvi ile bir bardak bitki çayı verdiler
antikoalababy mnkbbgm sanki sezaryenden sonra yemek yenilmesi yasakmış gibi insanları yanlış yönlendirmeyin gazla kesinlikle alakası yok hemen yenilebiliyor
Kendincebiri Acemi-mom ben sezaryenden sonra gaz çıkaramamıştım artık patlatacak gibiydim lavman yaptırdım
Damla29 Acemi-mom sıcak duş imkanınız varsa özelde falan oluyor banyo girin ve belinize sıcak su tutun ben sezeryandan sonra öldüm öldüm dirildim sancıdan duşa girdim belime ayaklarıma sıcak su uygulama yaptım üstüne yürüyüş aşırı rahatlama oluyor daha öncede aynısını yaşaadım yaptım fayda etti