Merhaba anneler bebeğim şuan 5 ay 11 günlük. 5 aylık olana kadar çok güzel gece uykularımız vardı akşam 9 gibi uyur sabah 7bçk 8 gibi uyanırdı. Gece 1 en fazla 2 defa acıkınca uyanırdı. 1 haftadır geceleri sayamadığım kadar çok kez kalkıyor 🤦♀️ acaba bu hep böyle mi devam eder eski düzene tekrar döner miyiz yaşayanlar var mı aynı durumu?