bizde kullanıyoruz doğdugundan beri hem organik diye hemde uygun fiyatından dolayi fakat bebek buyudukce emis gucu yetersiz bezde sisme yapti prima premiumcare kullaniyoruz geceleri. gunduzleri baby turco . uzun saat uyusun isterseniz baby turco takmayin islak kaldigi icin rahatsiz ediyor kuruluk hissi yok