bernakoc kızım da 5 buçuk aylık. Aynı şeyleri yaşıyoruz, ufacık sese, ışığa, telefon ekranına bile kalkıyor. Ama iki haftadır karanlık odada sessiz bir ortamda sadece sarılıp yumuşak sesle ninni söylerken uyutabiliyorum. O gün içinde bir iki saat de olsa uyusun diye mecbur yanına uzanıyorum. Sarılarak uyuyor. Yarım saat bir saat yanına uzanıp iyice daldıktan sonra öyle kalkıp sessizce işimi yapıyorum. Bulduğum çözüm bu oldu. 😕