Merhaba arkaşlar ,
Oğlum 2 ay 17 günlük . Sadece anne sütü alıyor ve 2 saate bir emiyor . Göğüslerim mastit oldu antiibotik kullanıyorum çok yara var ve göğüsümün yarısına kadar kırmızı aynı alerji gibi kabarık kabarık . Emziremiyorum kanıyor sürekli . Sütümde gözle görülür bi azalma olduğunu farkındayım tam sertleşmiyor hiç . İlk defa sağdım el pompasıyla oda 95 cc çıktı. Normal mi ? Ne kadar almalı bi öğünde ?