Merhaba Güzel Anneler,
oğlum prematüre doğdu 34 haftalık. Şuan 1,5 aylık ama göbeği çok dışarda, heleki ağladığı kendini kastığında pipi gibi dışarı fırlıyor. Göbek fıtığı mı diye baktık ama öyle olsa bastırınca içeri girmezmiş. Başına benzer durum gelen var mı ? Yardımcı olabilir misiniz ? 🌸