Yakamoz__00 4aylık olmak üzereyken atak haftasına giriş yapıyor. O dönem bende de meme reddi olmuştu. Sadece gece uyku aralarında ve bazen sabah uyandığında uykusu açılmamışsa emiyordu. Bıkmadan, bebeği de strese sokmayıp sakince her fırsatta meme teklif etmeye çalıştım özellikle mayışık olduğu zamanlar. Bir kere de uykuya geçerken ayakta sallanarak emzirince almıştı. Gündüzleri emmediğinde kafasını kaldırdığında memede onu sevdim, güzelce sohbet ettim,güldürdüm(memeyi kafasında güzel bir yere konumlandırsın diye). Meme reddi 2hafta sürdü, sonra düzeldi.