Kızlar 22 gün önce normal doğum yaptım. Ve bir haftadır büyük abdestimde kananam oluyor. Çok sancılı ağrılı bir şekilde büyük abdestimi yapıyorum. Doktora gitmeye çok çekiniyorum ama gidecem mecbur çünkü dünden beri yatamıyorum ağrısından yanmasından. Doğum sonrası bunu yaşayan oldu mu ? Tedavisini bilen var mı ?