aysenuuuuuur Kızlar lansşnoh biberon ucu 1 ve 2 numara var ama ne hikmetse başlıkları karıştırdım hangisinin 2 no olduğunu nasıl anlayabilirim mesela acente üstünde 2 yazıyor
bitanem123 aysenuuuuuur canım değiştirsen iyi olur m beden biberon ucu orta akışlı oluyor ben 6 aylıkken geçmiştim 3 numaraya s kullansan daha iyi çok hızlı gelıyordur bebişe akışı ben 10 11aylıkkende L bedene geçmiştim
aysenuuuuuur S yeni doğan için değil mi bu sefer çekerken yoruluyor ve içmeyi bırakıyor 3 ay itibarı 2 delik diyor ya
bitanem123 aysenuuuuuur Bebeğe de bağlı aslında gaz yapmıyorsa sıkıntı yok canım bizim aşırı gazımız vardı