Anneler 2 aylık bebeğim ve bu zamana kadar sadece anne sütüyle beslendi göğüs ucum da başlarda vardı şimdi sanki göğüs uçlarım çok belirgin değil ve bebeğim tutmakta zorlanıyo tutamayınca da ağlıyo emmiyo ne yapabilrim göğüslerim de yumuşak daha iyi emzirmek için ne yapabilirim ?