Kızlar bu çarşafları yastık kılıflarını hergün yılayıp ütülüyormusunuz. Ben hergün herşeyi 60 derece eksrta hijyende yıkayıp ekstra hijyendr kuruluyorum. Kurutma makinasından çıkınca dokunamıyorum bile kıyafetlere cok sıcak oldukları için ama buna rağmen ütülüyorum. Yerden halıları kaldırdım, fazlada. Yastık kıyafet falan ne varsa poşetledim. Ama bu çarşaf yastık olayı beni bitirdi ya var mı başka çaresi. Bir gün yıkayıp bir gün yıkamasam olmaz mı. Ayrıca uyuzlu olduğumuzu öğrendiğimizin ertesi günü evin heryerini ilaçlattık şuan herkes hergün kremleniyor ama beni bu çarşaf derdinden kurtarın be ablalarım nolur🥺😩 yemin ederim bu zavallı bedenim daha yeni yatak gördü😩