İlk haftalarda biz de öyleydik. Zor uyandırırdım. Bir bezi ıslatıp bacaklarına falan dokunduruyordum buna uyanıyordu hemen göğsüme tutuyordum geri uyumadan ne yese kâr diye. Zorla ağzını açar göğsümü koyardım. Annem sütünün bulaşığından bile alır alacağını o emmese bile ver sürekli derdi. 1 saatte bir uyandırdım hep bu şekilde. Uyanmadığı zamanlar şırınga ile verdim sütü yavaş yavaş. Şimdi 1 aylık oldu acıkınca kendisi uyanıyor.