Selam anneler,
Aranızda selectra ve ozaprin kullanan kardeşler varmıdır? Bugün psikiyatriste gittim. Kaygı sorunu ve yeme bozukluğu teşhisi ile ilaç yazdı. Aslında sorunlar daha derin ama şuan ki isimleri bu galiba. Sabah akşam yarım başladık. Oğlumu uyutup içtim şimdi ilaçları. Korkuyorum. Uyku yapar mı? Yardımcı olur musunuz?