Ikrazumra19 Simdi ben asi olmadan covid oldum bugun 4.gunum 1.sorum ne zaman asi olmaliyim 2.sorum ben yine test vermeden ucaga yada asisiz alinmayan bazi yerlere giremiycrk miyim bu konuda beni aydinlatirmisiniz
Cheddar Ikrazumra19 1 aya indirdiler covid sonrası ama ben güvenemiyorum 2ay dolunca yaptırıcam. Aşısızları 6 Eylül itibariyle pcr testsiz ulaşım kullandırtmayacaklar. Çok geçmiş olsun
Mom727373 Ikrazumra19 2. Sorunuzu cevaplayım diğerini bilmiyorum. Genelgeyi okudum aşı olanlar ve yakın zamanda covid geçirenlerden pcr testi istenmeyecek diyor. Hes kodunuzdan zaten bilgilerinize erişilir yakın zamanda pozitif olduğunuz için girersiniz. Tabi 6 eylülde başlayacak ve sınırlama sadece konser tiyatro ve sinema salonları için. Ulaşımdaki sınırlama ise şehirlerarası ulaşımı kapsıyor, şehiriçi değil
Ikrazumra19 Mom727373 tsk ededim konser sinema filan degil ama en azindan ucak ve oyun alanları için sknti olmasinda
Nazliprensesinannesi Ikrazumra19 1 ay sonra aşı,bende yeni atlattim bikac hafta oluyor,PCR testi vermedim,zaten 14 gün dolduğunda risksize düşüyor
GHAE161220 Ikrazumra19 geçmiş olsun canım bende senin gibi aşı olmadan Covid oldum bugun 2.günüm nasılsın çok zorlanıyor musun
Ikrazumra19 GHAE161220tsk ederim sanada gecmis olsun ya aslinda soyle ben gecen hafta covid oldugumi fark etmemiştim agzimin ici bogazim yara oldu bendd 20 lim dis sandim antibiyptik kullandim surekli dolarex ictim esim pazar gunu görevden geldi pazartesi hastalandi gitti test verdi pozitif oyle anladik covid oldugumuzu nende baska belirti olmadi cok sukue Bolca sirkeli su icfim limonlu filan tuzlu suyla gargara sukur iyiyim esim bende daha agir agrilari var onun vucud agrisi cok fazla 2 doz asi yaptirmisti sen nasil atlatiyorsun
Mom727373 Ikrazumra19 diğer kalabalık alanlar için il hıfzısıhha kendi kararlarını alsın denmiş şu an bi kesinlik yok. Topluluk olabilecek başka etkinlikler sanırım mesela kermes vs gibi. Uygulamaya bi başlansın mutlaka aksaklık olacaktır zaten iptal olması için davalar açılıyor. Yeni atlatıyorsunuz bana kalırsa aşı için biraz bekleyin çünkü ağır gelebilir özellikle biontech olursa. Çok geçmiş olsun bu arada
Nazliprensesinannesi Ikrazumra19 hayır aşı yaptırmadım,valla çok ağır geçirdim ben,2 kere ambulansla götürdüler,hava verdiler,ilaç iğne vs..ben çok kötü geçirdim a şükür iyiyim şimdi,sadece bazı kokuları hala alamıyorum
Balloglum Ikrazumra19 geçmis olsun bendr karantinanın 6. günündeyim. çok sık olmasada yorulunca cigerimde bi agrı hissediyorum ve soluk alımımda bi anlık zorluk cekiyorm sizde yasıyor musunuz bu durumu
GHAE161220 Ikrazumra19 canım bende Covid olduğumu fark etmedim soguk algınlığım vardı ama ben seni klimadan olmuştur diye düşünmüştüm sonra koku alamayınca birgün bekledim düzelsin diye diğer günde koku alamayınca hastaneye gidip test yaptım öyle öğrendim hasta oldugumu ben sürekli su içtim yemek yedim birgün tek kötü oldum sonra da sadece koku almama vardı ilaç hiç kullanmadım bebeğimi emziriyorum sadece onun faydası var bana inşallah tez zamanda atlatırız çünkü insan psikolojikmen yıpranıyor bende şimdi bel ağrısı çok var normal mi acaba
Ikrazumra19 Mom727373 aynen 2 ay kadar beklemeyi dusunuyorum antikor testi verip asi yaptircam buyuk ohtimalle cunku bazi doktorlar antikotr yuklemesinin agir gelebilecegini soyluyor tsk ederim bu arada🙂