Cigdemce Kutukutupense ikisinide özel de oldum ücretsiz. Ası ücretsiz yapılıyor heryerde. Korona testi ücretli özel de ondan karıştirfiniz galiba
Happygirl8 Kutukutupense pazarda demek isterdim 😆 ama olmuştum onlar orda yapmaya başlamadan önce 😄 en son Gaziantepteyken pazar başında sağlık çalışanları aşı yapmaya başlamıştı da😁🤭