Nesliiiii bi doktorun yazısında görmüştüm ateş çıkacağı zaman dolaşımın azalmasına bağlı böyle mermer desenli gibi olurmuş. Kolları bacakları soğuksa ateşinin çıkacağına işaretmiş. Eğer ateş vs durumu olmazsa kalp rahatsızlığı açısından değerlendirilmeli yazmış geçenlerde okumuştum yazısını denk gelmişti. Ama size doktor sıkıntı olmaz demiş yinede içiniz rahat etmezse başka doktora da gösterin