Kızlar benim oğlan 17aylik küçüklükten beri biraz huysuz bir bebe 🧐 ama iki gündür olanlara hayretle bakıyorum kendini yere atiyor bağırıyor hüngür hüngür ağlıyor bugün ağlama sebebi de süpürge makinasını o alicakmis bir saat onun sesinde durdum 🤣 hayır iki dk makina vercem ne bana bırakıyor nede sesini kapatıyor çalıştı da çalıştı makina TV izlemeyen bebe 🧐 bildiğin artık izlemek istiyor karantinadayim canım sıkkın oluyor bende açıyorum normalde kapalı tutuyorum çoğu zaman napmami önerirsiniz en basit şeye dahi çığlık kıyamet evde hani huy edinmesin diye ne önerirsiniz sakin kalmaya calisiyorum tepki vermiyorum genelde