smyakf merhaba öncelikle biz Mayıs’ta gitmiştik pipisinin biraz büyümesi lazım dediler 13 aylıkken ameliyat olsun dediler Eylül ayına randevu verdiler ameliyat için
Öncelikle biz ameliyattan çok memnun kalmadık çünkü oğlum da başka Delik açıldı ordan işiyor
Sondası kanadı full kan olarak çiş yaptı sabaha kadar ve bu yüzden 1 gün sondası erken çıkarıldı
Ameliyat okeyde ameliyat sonrası pek ilgilenilmedi ameliyatı da birebir erbuğ hocanın yaptığından emin değilim çünkü ameliyata bir asistan doktor ordusu girdi ayrıca ameliyat sonrası cerrahi katına çıktığımızda kendimizi resmen hapishane de hissettik dışarı çıkmak yasak refakatçi değişimi yasak odadan koridora çıktığımızda bile noldu diyorlardı ben 2 gün zor dayandım diyebilirim oğlum malesef yeni bir ameliyat daha olacsk