Eylül 1 oldumu bizim burda Havalar soğuyor malum bebek birkaç gündür beşikteydi yüzü felan her aldığımda buz gibi oluyor hareketlendiği için yüzünü de kapatamıyırun son çare yanımızda yatıracaz bu gece ama basıl yapcaz bilmiyorum eşim yanlamasına yatalım hem geniş olur diyor ben de bilmiyorum ne yapsak