Oğlum 3 aydan beri sadece mamaya besledi. Yaklaşık 1 yaşından beri gece kalkıp mama içmesi bitti. Şuan 22 aylık. Fakat şöyle bişey var. Oğlum asla erken uyuyan çocuk değil bazen yatmadan mama içer bazen Çok az içer 12 bucuk 1 gibi uyur gece ( neler denedim ama asla erkene çekemedim) e tabi geç uyuduğu için 10 a kadar uyuyor. O saate kadar saat 6-7 gibi başlıyor dönemlere uykusunda bende mama yapıyorum 10 a kadar uyuyor. Kalkınca da kahvaltı faslı vs. Geçen sağlık ocağı hemşiresi gece kalkıyor mu diye sordu yok dedim ama bu sabah yediği mama acıktığı için mi oluyor yoksa alışkanlık mı. Bu arada bazı sabah deliksiz uyuduğu da oluyor o zaman vermiyorum