Rules Si_se_ta_be olur ama kendi saçının rengini tam tutturman zor olur ve on yaptığın boya akar tazelemen gerekir sürekli
Nohutannesi Si_se_ta_be daha açık sarı olur. Belki beyazlaşma elde edilir diplere doğru. Sadece aciciyla olmaz güzel durmaz
Tugcecakir Rules bende bir kere saçlarımı açtım çok fazla bekeletemedim o yüzden mi çiğ bir sarı oldu. Saçlarınız resmi varmı çok merak ettim. Ayh bende kendim yapmak isyiyorum meraklıyım bu şeylere ama 2 çocukla çok zor😀🙈
deletedmom1106 Si_se_ta_be 1 hafta bekle saç serumu kullan daha gri tutmayabilir ama siyahdan daha acık tonları uygulaya bilirsin