Nzdl bende yeni atlattim covid,2.5 yaşında kızım var,muhtemelen oda pozitifti ateşi vardı biraz keyifsizdi iştahı yoktu ama genel durumu iyiydi,çocuklara test yapmıyorlar diye biliyorum ben emin olmamakla birlikte,biz odalari fln ayirmadik,maske taktik evde,ben kızımla uyuyorum zaten emiyor gece çünkü ve uyumaya devam ettim,kızım 3-4 gün sonra normale döndü,ben ağır geçirdim biraz ama hep kızımla yakın temastaydik,öyle atlattık işte,canını sıkma bol bol kekik çayı iç limonlu su pekmez bal iyi bka kendine bitki çayı icbol bol en önemlisi günde mutlaka 2.5 litre su iç Dr önerdi bunu bana