Sarisu Yagmurtekin bizde çok zor alıştık süt alerjimiz vardı evolvia rp çok tatsız tahıl gibi en son onda bulduk çareyi şükür sekiz aya geldik
bebeksibiriyim Yagmurtekin ölçüsünü nasıl yapıyorsunuz ne kadar kaynatıyorsunuz ben de mneralli vitaminli pirinç unu veriyorum ama kaşıkla 😊 biberonla da vrreyim
Yagmurtekin bebeksibiriyim kaynatmıyorum, mama suyu gibi su hazırlıyorum biberonun içine, 150cc ye 4 silme yemek kaşığı koyuyorum sonra güzelce çalkalayıp veriyorum 🤗
RuzgarMommys Yagmurtekin Umarim doktor bi yol gösterir. Alerjiyse mecbur alerji mamalarını deneyeceksin evolvia vardi onu tatlandirip vermek gerekiyor yani tekrar tekrar mecburen vermek lazım :/
Sema05 [silindi] Ben üzerinde ki tarife göre yapıyorum cnm. 250 ml su bı yemek kaşığı pirinç unu diyor. Ben onun yarısını yapıyorum çocuğum o kdr yiyebiliyor
Rikaa Yagmurtekin sut alerjisi var. Ben de veriyorum mamayi bagliyorum onunla direk vermiyorum. Ama kullandigimiz mama peirinc proteini evolvia Rp