Selam kizlar hayırlı geceler. Oğlum 6 aylıkken sol gozunde ice kayma nedeni ile doktora götürdük. Sonra her iki gözde içe kayma fark edildi doktor gözluk yazdı ilk 2 hafta kadar taktırdı daha sonra asla taktırmadi. Şuan 9 aylık gözleri daha kötüye gidiyor ne yapmam gerekiyor? Elleriyle geri çekiyor arkasına ip taktım çekti attı lastik taktım çekti attı asla taktirmiyor nasil bir yol cizmeliyim bunun ameliyatı var mı bilen birisi aydınlatabilir mi çok üzülüyorum gözleri içe kaydikca😔