Doğum yaptıktan sonra korono oldum koku tat gitti öyle fark edip test yaptım,çok şükür kızıma bir şey olmadı geçmedi, ama evde maskeyleydim emzirirken falan olsun, koku hâlâ gelmedi bende tam olarak 4 ay oldu inşallah kalıcı değildir de bir an önce düzelirim yaa