Gamzesylu-06 cimere şikayet edin ekran görüntüsü alıp asistana ekran görüntüsünğ yollayın. Hakem heyetine de şikayet edicem dava açıcam size deyin o zman tutuşup yapıyolar. Benim bebek bezlerimi resmen çaldılar bence cimere faturası yok diye şikayet ettim şikayet numarasının ekran görüntüsünğ attım ertesi gün param yattı