Mombaby yok be canim hidetlendmedim, cünkü artik burda dogup büyüyenler bile is bulmada zorlaniyor e maasina göre giderlerin oluyor kime sorsan sIkIntida hem öyle kafana göre ülke degisdirmek olmuoyr birisi size isdek yapicakki ancak turist olarak gelebilesin heleki calisma müsadesini albilmek icin burdan biriyle evleniceksin o sekilde yada saglam bir is verenin olucak seni isdek edicek hani dil yok kimseyi tanimiyorsan hayaldan öte degil yani