Selalew Merhaba anneler, sorum şu; tek maaş ile geçiniyoruz malûm önümüz kış elektrik su doğalgaz kira bebek bakım ihtiyaçları yemeklik mama bez derken 1 maaş asla yetmiyor , yardım alan var mı nereye başvurmak gerek ? 🌸
2bebe1ana Selalew 2 ayda bir 180 TL çocuklar için veriyorlar nakdi yardım da var çok zor çıkmıyor 3 ayda bir başvuru yapılıyor 500-600 civarı elektrik indirimi var her ay 100 - 120 TL arası indirim yapılıyor bunlar SSK olmadığında geçerli
Brntn Selalew Oturduğunız ilçeye göre değişiyor benim eşim çalışıyor bir tek tel maaşla gerçekten çok ama çokkk zor bizim belediye 100 tl lik kat veriyor arada yada yardıö etmek isteyen hayır severleri arayıp sizin adınıza rica ediyorlar o şekilde bende kiramı vermiştim allah bin kere razı olsun allah niyetlerini kabul etsin
Yorgunanne07 Selalew başvurmadık eşim başvurmaz maaş alamayanlarin hakkına girmem der gereksiz şeyler almıyoruz bi.sekbi.isekildare etmeye çalışıyoruz
Mercimek26 Biz bi ara eşimde bende işsizdik. Ne sigorta vardı nede gelir. Başvurduk şaka gibi ama muhtaç olmama sebebiyle red yedik. Deneyin derim ama çıkmaz muhtemelen.