erenikonunannesi 25 ayımız bitti . Yeni yeni konuşmaya başladık tek kelimelerle . Tuvalet eğitimine başlasam mi diyirum ama bir belirti yok buna dair . İlla belirti beklemem mi gerekiyor yoksa ben mi zorlamaliyim . Gidelim tuvalete diyorum oturmak istemiyor.