Arasege gozde_88 Kagithanede yari ozel yari devlet kresler vardir bi arastr istersen foyatlari konsuunda bilgim yok ama
Maviyesil121212 gozde_88 yarım günle tam gün arasında cok bir fiyat farkı olmuyor, kreş sahibinin işine geliyor tam gün olması, o yüzden Canın isterse modundalar. Arkadaşım sordu burada bir kreşe, tam gün 1800 yarım gün 1400 tl dediler
9004 gozde_88 2 sene önce öğretmenlik yapıyordum ve çalıştığım kurum 1000 alıyordu..yanı normal fiyatlar bize fazla o başka
gozde_88 Tospiktospik10 bir tane de 6 aylık oğlum var. Eskisi kadar etkinlik yapamıyorum yani yetemiyorum gibi geliyor.
Tospiktospik10 gozde_88 doğrudur canim cok zor oluyor bende 2 tane küçük büyütüyorum hamd olsun 5 yasinda ki anna sınıfına başladı. 29 aylık kızımda artık tek kalacaz ve dediğin gibj benim artık kızımla ilgilenip ons zaman ayirmam lazım bende böyle bir çözüm düşündüm kızımı anna sınıfına gidecrm diğer kızımı da hergun mutlak 2 saat ya parka yada 1 saat oyun evine götürecem bu şekilde ikisi de eğlenmiş olur dediğiniz gibj 2 küçük coxukla asla oyum olmuyor oyun da olmuyor etlikliktw zor oluyor. Canim.eger maddi durumum iyise ver oda biraz belki iyi hisseder tabiki Allah yardimcin olsun canim 🥰
GuzelEcemnur gozde_88 isine karismak gibi olmasin ama ozel okulara guven olmaz bence biraz daha bekleyin derim