Merhabalar oğlum 10 aylık kilosu 6650gr çok şükür kan testi idrar testi çölyak testi hepsi temiz çıktı.Kilo alımı yavaş sadece anne sütü ve ek gıda alıyor yemesi de iyi.Doktorumuz bu mamayı önerdi kilo alımı için ama almayıp öğün de arttırabilirsin,yapısı böyle dedi(kendim de minyonum).Acaba kullanıp memnun kalan var mı?Ya da ben hiç mama işine girmeyip öğün miktarını mı artırsam bilemedim,karasız kaldım.fikir verirseniz sevinirim.