Kızlar merhaba eşim 2 haftaya yakındır covidmiş hafif geçtiği için anlamadı sonuna doğru tat alma gidince test yaptı covid çıktı test yaptıktan 4 gün sonra bir daha özelde test verdi negatif çıktı eşim negatif çıkana kadar ayrı odalarda ( bu arada ben ilk doğum yaptığımda coviddim o şekilde emzirmiştim )yaşadık dün benım bebeğim bir yaş aşısı oldu dün akşam ateşi 37.8 oldu bugun gündüz düştü şuan 37.9 oldu calpolden sonra 37 oldu yani anlayamadım covid olsa daha önceden başlamaz mıydı 16-17 gün oldu neredeyse